tirsdag den 27. december 2011

God høst

Selvom juleaften for mig i den grad er børnenes fest, hvor al min fokus er på deres pakker, deres begejstring og deres lys i øjnene, nyder jeg alligevel big time at åbne mine egne gaver og mærke de tanker, der ligger bag de fint indpakkede gaver.

I år var der kræs til både krop, sjæl og øje. Fine hjemmelavede sager fra pigerne bl.a. en fin raku-brændt skål fra største-tøsen, som mente,det var noget af det grimmeste hun nogensinde havde lavet - og det, at jeg fik den, var straffen for at have tvunget hende til at tage raku-brænding som valgfag i skolen.
Dejlige krea-bøger som jeg glæder mig til at bladre tynde og lade mig inspirere af både de gode, skæve historier og af de mange skønne billeder. En dymo-lignede ting, som gør at der nu kommer mærkater på alle ting - og måske som følge heraf sirlig orden (NOT)

En dejlig dejlig høst med så mange skønne sager - jeg kun lige er ved at opdage :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar