torsdag den 26. februar 2015

Sort klud

Sikke det har manglet - manglet i min garderobe og om min hals - det sorte Camomille sjal, der er løbet af mine pinde, og som har hængt på mig, siden jeg lukkede den sidste maske og hæftede den sidste ende.


Sjalet er strikket i en tråd Højland og en tråd Mohair fra Garnudsalg, mønsteret er Helga Isagers, og jeg elsker den opskrift. Mærker lige nu at jeg mangler lige præcis sådan et sjal i flere farver. Det er et let og lige ud af landevejen projekt, der egner sig godt til lavt energiniveau og begrænset hjernekapacitet.


5 kommentarer:

  1. Det ser smukt ud - jeg tænker, at det har krævet en del lys at strikke det i sort. Er mønstret fra én af hendes bøger - eller er det et kit?

    SvarSlet
  2. Dette er det vakreste sjalet jeg vet om ! Ha en fin uke og helg !

    SvarSlet
  3. Uiii hvor er det bare flot !!

    SvarSlet
  4. Ja, det er en fed opskrift - jeg har lavet 3 sjaler af slagsen - din den sorte er bare flot også.

    SvarSlet
  5. Hvor er det smukt og uundværligt. Jeg har også længe pønset på en sort variant.
    Jeg må igang, snart!!

    SvarSlet