lørdag den 14. februar 2015

Akut behov

Min kosmetikpung har længe knirket i lynlåsen. Den slags skavanker, der er ved at drive en til vanvid, hver gang man har fat i den, fordi det ikke funker og stopper en midt i en bevægelse - fremad og videre.


Men dens knirken har åbenbart ikke været højlydt nok til at få mig op i omdrejninger. Nu er der taget aktion på sagen, og en ny er fremtryllet. Ikke i rette mål - en anelse for lille og meget mindre end beregnet. Jeg har stadig noget med ikke at kunne regne ud, hvor stort det bliver, når det først er igennem symaskinen.

Men stoffet er vidunderlig, skønt og fantastisk - så pyt med størrelsen - der kan lige være det allermest nødvendige - og nu virker lynlåsen - og det var vel som sådan hoved-missionen :-)

3 kommentarer:

  1. Den er blevet rigtig fin.
    Kender jeg det? Tjaaa.... min egen kosmetikpunk er sådan en slidt og lidt grim en. Og jeg har da ellers lavet nogen stykker, som jeg selv kunne have taget i brug.Men sådan er der jo så meget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må være ligesom elektrikeren, hvis stikkontakter som regel hænger ud af væggen :-) Jeg er dog rigtig glad for at have lavet en god ny kosmetik-sag til mig selv - måske du skulle gøre det samme for dig selv ? :-)

      Slet
    2. Det må være ligesom elektrikeren, hvis stikkontakter som regel hænger ud af væggen :-) Jeg er dog rigtig glad for at have lavet en god ny kosmetik-sag til mig selv - måske du skulle gøre det samme for dig selv ? :-)

      Slet