onsdag den 10. december 2014

Malerkost og trætte arme

De vågne timer, der ikke bruges på arbejdet, bruges fortsat med malerkost og pensel i hånden. Stuen er nu færdigmalet med enkelte helligdage og enkelte paneler, der også skal have en omgang.



Tilgengæld er jeg mæt af maling, mæt af den hvide farve og det skarpe lys. Jeg trænger til at nørkle og ikke at skulle.... I dag trækker vi stikket og sidder i sofaen, der er så sjovt placeret midt i rummet. TV'et er tilsluttet igen og strikkekurven trukket frem fra under plastikken.

Jeg tanker god strikkeenergi lige om lidt - og håber at armene er med på en gang strik:-)

2 kommentarer:

  1. Måske skal I bare lade sofaen stå der. Så kan juletræet få en ny plads, og I kan se det hele fra en ny vinkel ;)

    Pyh, hvor er det godt, det ikke er mig, der er faldet i malerspanden. Der er jo nok at se til i forvejen..... Rigtig god arbejdslyst med det hele.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var fristende bare at lade det stå - men nu hvor det er tilbage på rette plads, er jeg alligevel glad for, jeg gik linen ud :-) Dejligt du heppede :-)

      Slet