fredag den 5. december 2014

Maler-hjerne

Jeg blinkede bare lige kort og kastede mig ind i ugens opgaver - og nu er det så allerede fredag. Køkken-opgraderings-projektet har optaget de fleste vågne timer i hjemmet. Væggene er malet, fliserne slebet og grundet - og i morgen får de en ordentlig omgang maling - inden der skal skiftes gulv, bordplade og nymalede låger. Det bliver så godt - men nøj en masse timer, der ligger i sådan lidt opfriskning.


Lige bagefter giver jeg mig i kast med maling af stue og arbejdsværelse. Endnu en elefant - og jeg må konstatere, at det ikke er spidskompetence med istandsættelse, maling og de små detaljer. Jeg er mere til store linjer og til ting, der fungerer som udgangspunkt. Jeg går til det med krum ryg og opsmøgede ærmer - og nyder at jeg de næste par dage kan gøre det på fuld tid og ikke skal passe et job ved siden af.

2 kommentarer:

  1. Weekender er en gave.
    Jeg er nu glad for, at jeg ikke har kastet mig ud i maling af hjemmet. Jeg skal bare rånyde og udnytte de sidste to dage inden jul, hvor jeg ikke skal noget..... Og det bliver sikkert travlt, for der er en del at nå.

    Rigtig god arbejdslyst, det bliver garanteret SÅ fint.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh det er blevet så fint - og jeg nyder det - men nu trænger jeg altså også så rigtig meget til ferie :-)

      Slet