tirsdag den 30. december 2014

Farvel jul og tids-strækkeri

Julen er pakket væk, juletræet er plyndret, fladerne er tørret af og støvsugeren har gjort sit for at udviske julens sidste spor. Der er stadig enkelte stykker konfekt tilbage i dåsen - men ellers er der gjort rent bord, og vi gør klar til at hoppe ind i det nye år.



Lige nu forsøger jeg at strække tiden, det bedste jeg kan, for det her holden juleferie må gerne vare længe og give plads til mange flere gode timer sammen - også selvom det nu er uden pynt og træ. Lysene har jeg beholdt i en skål - for januar er mørk og kalder på lys både her, der og allevegne:-)

6 kommentarer:

  1. Denne juleferie faldt på et tørt sted, og den skal strækkes i langdrag, ja den skal.
    Som du har jeg også ryddet julen væk og gjort klar til at tage et nyt år i brug. Det gøres bedst med "rene flader", synes jeg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker de der rene flader, der viser sig, når man har suget det sidste ud af julens pynt. Rigtig godt nytår til dig Eva :-)

      Slet
  2. Godt nytår KH Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig meget i lige måde Anette. Håber du har fået det startet godt op og er klar til alle de udfordringer, det bringer :-) Kh

      Slet
  3. Alt det bedste til dig og dine piger i 2015

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Britt - tusind tak og alt det bedste til dig og dine :-)

      Slet