torsdag den 16. juni 2011

Overskud

Det kommer lige om lidt - overskuddet. Jeg bliver en sprudlende pestilens for alle i mine omgivelser, når jeg lige om lidt genvinder mine kræfter og lever livet fuldt ud i frihedens navn. Mine eksaminer er overstået - og tilbage er kun lidt afslutning og planlægning af næste skoleår. Jeg kan mærke at jeg er flere kilo lettere - og startede lige min nye overskudsperiode med en knaldende hovedpine, der sendte mig til tælling et par timer.


Det var så det - ikke mere tid til pyller og uvirksomhed - nu skal alle idéerne og impulserne, der er blevet undertrykt det sidste stykke tid, udleves... Jeg starter allerede i aften med at tage til Hausfrau Krea aften hos en skøn kollega og blogger, der har taget initiativ til at samle gode kreative piger til krea-hygge hver 3. uge. Det er dømt til at blive hyggeligt og fyldt med gode idéer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar