mandag den 6. juni 2011

Afbræk

Udover tøsefest har den forlængede weekend budt på et dejligt afbræk i en ellers hektisk og travl periode. Besøg fra Øst af ynglingsmennesker, der bringer både smil, grin og dybde med sig - derudover bragte Tante H friskbagte boller, kage og flereposer med ufærdige projekter, der var kulsejlet for hende.


Vi brugte en dejlig eftermiddag på terrassen i solen på at få færdiggjort, rettet til og gjort klar til at hun kunne komme videre - samtidig fik jeg gang i mine egne pinde, som ellers har ligget stille længe. Det blev til det meste af et sjal fra Rasmilla - og jeg mangler nu kun kanten, som jeg genkender fra Det halve kongerige - og som næsten plejer at tage livet af mig - tilgengæld er resultatet værd at kæmpe for. Så hep hep jeg strikker snipper til jeg segner :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar