fredag den 17. juni 2011

Speed kopper

Jeg var tæt på at falde ned af stolen og protesterede grundigt, da mellemste-tøsen annoncerede, at hun ville bruge en mindre formue af sine surt opsparede penge på kopper. Det krævede en god portion overtalelse - hun viste mig klip fra Youtube og langsomt overgav jeg mig - og lod hende putte herlighederne i kurvenhos SpeedStacks


De fantastiske og yhyrlig dyre kopper er nu landet på matriklen, og jeg har måttet indrømme, at det er sjovt legetøj med masser af muligheder. For det første hygger ALLE 3 piger sig med at konkurrere om bedste tid - der er masser af koordination, koncentration, hyl og hygge i kopperne - og jeg har ladet mig fortælle, at de er gode til alverdens ting. Nu skal jeg så bare lige vænne mig til den konstante baggrundsstøj af klaprede kopper :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar