torsdag den 9. december 2010

Sokker-måske

I min søgen efter et projekt, der kan få pindene til at knitre har jeg kastet mig over et par nøgler SISU, som gerne skulle ende med et par lange knæstrømper til en ganske særlig tøs med en ganske særlig og lettere besværlig smag. Det er slet ikke sikker de falder i god jord - men der gives vel også point for indsatsen ?


Det er torsdags-hygge med stort H - Pigerne havde ryddet bulen og furie-mor, der normalt render rundt og rydder flader, mens hun brøler, forvandlede sig nu til blide milde mor med tid og overskud. Bare de husker hvilken forvandling, jeg er istand til at gennemgå, når jeg kommer hjem til velordnet hjem i stedet for væltet lokum

2 kommentarer:

  1. Det ser ganske lovende ud. Jeg er lige startet på at strikke "Twisted socks". Du godeste en udfordring!! Held og lykke med knæstrømpe projektet, glæder mig til at se resultatet.

    SvarSlet
  2. Hi hi, ja man må håbe de husker den blide mor, så kunne det måske være at de ville rydde op en anden gang. Glæder mig til at se dine sokker:))

    SvarSlet