søndag den 12. december 2010

Søndags-fred

Her søndag eftermiddag mærker jeg weekends-roen falde over mig. Huset har fået en omgang, der er bund i stakkene - både dem der har med julegaver, storetøsens fødselsdag på fredag, arbejde og vasketøjskurvene at gøre....


Jeg er krøbet i hjørnet af sofaen med tæppe og lys omkring mig. Jeg har garn i kurvevis - et par løse idéer i hovedet - men alligevel lidt vægelsindet omkring hvad jeg skal tage fat på. Måske en Håndevending fra Geilsk eller måske strømpe 2 på knæstrømperne.

2 kommentarer:

  1. Den er superflot... Den gad jeg godt at strikke. Lækkert garn i hvert fald. Kommer der mon et billed af den færdige multistribede jakke??? Den så SÅ lækker ud?
    mvh Sidsel

    SvarSlet
  2. Jeg skal også have den på pindene en af dagene - mht til multistribede er jeg ikke sikker på, der kommer et færdig billede - den ER færdig men ikke helt så god som jeg troede den ville blive. Jov den er smaddergod søndag eftermiddag herhjemme - det er en klar hjemmetrøje - og ikke en trøje, jeg tager med ud i det offentlige rum.... Den er lidt for sjasket :-)

    SvarSlet