søndag den 16. maj 2010

Strikke-vejr

Søndag i silende regn kalder på sofa, stearinlys og strik. Det er hersker næsten efterårsstemning i det lille dukkehus. En kop varm kakao, og vi ville være der. Årstiden passer perfekt til mine sysler med at lave julegaver til den store julekasse - Endnu en gave er røget derned. Et sjal med matchende håndledsvarmere.


Er det mon vejret der styrer mine sysler - eller mine sysler der styrer vejret. Måske skulle jeg prøve at hækle en bikini eller bare et par sommerpuder ?

3 kommentarer:

  1. Hej Mie
    ja tak, jeg synes det kunne være et forsøg værd ;-))
    KH
    Lisette

    SvarSlet
  2. Jeps, jege syntes du skulle starte med at hækle bikinien, i håb om at det kunne blive lidt lunere. Du kunne måske hækle et par stykker nu du er igang! Hi hi hi :)) God uge til dig

    SvarSlet
  3. Skønne farver du har samlet i din billede-mosaik, en god ide, at lave gaver i dette kolde vejr.

    SvarSlet