søndag den 9. maj 2010

Søvnunderskud

Planerne for weekenden er ikke helt nået og bliver ikke nået. Jeg er blevet ramt i nakken af et søvnunderskud, jeg har forsøgt at ignorere - og har sovet det meste af lørdag aften på sofaen, hele natten og det meste af formiddagen - uden at jeg sådan for alvor vil sige, at nu er jeg så frisk....

Jeg ved det godt - løsningen på manglende timer i døgnet er ikke at droppe nattesøvnen og ignorere kroppens krav om hvile. Jeg har bare ind i mellem svært ved at se, hvor det så er, jeg skal finde den manglende tid.

Nu forsøger jeg så at kæmpe mig op i gear med en gang musik fra min nye højtaler, som en kær person - der strengt taget er bedre til at mærke, hvad jeg trænger til end jeg selv er, har ladet falde ned i hænderne på mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar