søndag den 23. maj 2010

Blandede bolscher

En pinseweekend med mange forskellige indtryk og sindstilstande. Med ro i sindet, gnitrende strikkepinde, varme og harmoni men også split-vis følelsen af gyngende grund, manglende kontrol og mismod. Følelsesspektret er stort og indimellem er det som om jeg sætter i en dyd i at udnytte det til dets yderste kanter.


Jeg har fået taget godt hul på Smuthullerne til Gitzen - dog ikke godt nok, når hun skal sige det - den skulle have været taget i brug for flere dage siden. Hun er ren slavepisker og tillader mig ikke mange pauser.

Mine nye sandaler er blevet luftet og de sidder helt fantastisk på min fod og passer mig så godt - De bliver slidt op. Det arbejde, der ligger og venter på mit skrivebord, har jeg desværre endnu ikke rigtig fået taget hul på - men venter stille og roligt på at blive ramt af lysten eller pligtfølelsen..... Helst det første.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar