tirsdag den 11. maj 2010

Leg med billeder

Har længe luret på nogle af mine ynglings-blogs fine photo-collager og sukket dybt over ikke at kunne lave noget lignende. Et tilfældigt kik over skulderen på min niece afslørede at hjælpen var lige om hjørnet. Hun viste mig tålmodigt kunsten og forklarede mig, hvilket program jeg skulle have hentet for at kunne lege med billeder. Nu er PhotoScape installeret og jeg leger på livet løs og drømmer om collager med blomster, strik og mine vidunderlige tøser kommer nok også til at lægge fjæs til en collage eller to. En ny verden åbner sig

2 kommentarer:

  1. Det var godt du fandt ud af det..:) Lækre billeder i hvert fald..
    Man blir' da helt hooked på sommer..
    Ha' en dejlig aften..;)
    KH Anne

    SvarSlet
  2. Du har også fået styr på oldemor-firkanterne så jeg :-) Så må vi jo finde noget andet at holde "møde" om - ikke elever vel ? Knus

    SvarSlet