lørdag den 21. februar 2009

Strikke-krise

Den har ramt hårdt denne gang - strikke-krisen. Jeg sværger, jeg har ikke rørt mine strikkepinde den sidste uges tid, og det er virkelig, virkelig usædvanligt for mig. Vist har jeg haft travlt, men jeg plejer ikke sådan lige at få for travlt til at motionere pindene. Måske er det projekterne i kurven, der ikke rigtig trækker ? Jeg leder efter lige det projekt, jeg ikke kan leve foruden - men kan ikke rigtig finde det.

Måske denne poncho fra Garnstudio ? Jeg har garn liggende til den - men mangler jeg den egentlig og kommer den i brug ?

Jeg har også 4 nøgler Inka, som jeg ikke rigtig kan få omsat - Måske denne trøje ?

Jeg zapper rundt hos jer andre for at finde inspiration, mens jeg befinder mig i strikke-tomrummet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar