tirsdag den 3. februar 2009

Mere inspiration

Biblioteket er blevet tømt for strikkebøger. Jeg har inspiration og idéer til lang tids strik og lige om lidt er det vinterferie med lange strikke-dage. Tante H rykker ind med sine børn, og veninder kommer på ferie. Der skal garanteret gang i det kreative værksted og mange projekter skal sættes i søen.


Jeg har lige nu et hav af projekter i kurven og trænger snart til at få færdiggjort nogle af dem. Måske er det projektet over alle projekter - at få bund i kurven. Det er forholdsvis symptomatisk for mig - Jeg er en god opstarter og ikke så god en afslutter. Bedre til at udtænke idéer, som når de er søsat gerne må fuldføres af andre.


Trøjen fra Isagers seneste bog Japan skal jeg bare have lavet. Den skal laves i blødt blødt alpaca i en mørk grå med et lysere mønster forneden. Pasformen er afprøvet og den er perfekt. Perfekt til cowboybukser og nederdele. Den står højt på "To do" listen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar