mandag den 16. februar 2009

Back to business

Vinterferien er slut. Sneen smelter lige så stille derude, og det er vådt i gråt. Vi er tilbage i hverdagen, og det er helt i orden. Jeg nyder de eftermiddage, jeg som i dag er hjemme til at tage imod pigerne, når de kommer hjem. Jeg nyder at høre deres historier og leve med i deres liv, inden de går til hvert deres ting, de ordner og hygger sig med.


Imens jeg nyder hverdagen, tæller jeg samtidig uger og dage til, vi forlader den igen. Om kun 4½ uge tager vi med gode venner til Rom. Det bliver en børnefri tur helt på de voksnes præmisser. Vi skal opleve, suge til os, shoppe-amokke og spise dejlig italiensk mad til, vi segner. Jeg glæder mig så meget og nyder i fulde drag forventningens glæde.



Rom er rent mekka for lomme- og tricktyve, og da jeg er af den helt faste overbevisning, at man ALDRIG skal gå ned på detaljen, har jeg i dag modtaget den mest fantastiske penge-kat med posten fra Janine King Designs. Hun laver nogle virkelig flotte og farverige tasker, der kan dække næsten ethvert behov. Besøg selv hendes etsy-shop her : http://www.etsy.com/shop.php?user_id=78675

Ingen kommentarer:

Send en kommentar