søndag den 15. februar 2009

Stilhed før....

Vinterferien lakker nu for alvor mod enden. Vi er begyndt at pakke tasker og tænke på i morgen, hvor vi alle skal af huse og i gang med hverdagen igen. Ferien har været præget af mange gæster, megen snak og hygge. De sidste par dage har pindene ligget stille - men jeg har dog fået bestilt en fantastisk kjole til min nevøs konfirmation og startet op på en "klud", der skal bruges dertil.

Kjolen har været på ønskesedlen nærmest så længe, jeg kan huske. Hver eneste gang jeg har haft lidt overskud på kontoen, har jeg liiiige været inde og kikke lidt på den. Nu er den bestilt, og jeg venter spændt på, at den havner i postkassen.

Imens strikker jeg et pink tørklæde, der skal passe til. Det strikkes i påfuglemønster, og jeg er noget i tvivl om, hvorvidt garnet måske alligevel er for tykt til at det får den ønskede effekt. Vi får se - indtil videre strikker jeg videre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar