torsdag den 11. september 2008

Næsten weekend

En uge, der på forhånd virkede uoverskuelig lang, med en urimelig presset kalender og et hav af opgaver af meget forskellig art, der skulle løftes - er nu alligevel på forunderlig vis ved at være slut. Tilbage er kun en kort fredag og en lang weekend uden en masse planer.

Mine strikkemuskler er blevet forsømt, og jeg er garanteret helt ude af "strikke-form" Der skal tages revanche her i weekend, hvor jeg regner med at indlede et strikke-marathon bare for mig selv og de, der evt. render til. Jeg rører mig ikke ud af stedet - men skal have benene op og pind i hånd fra fredag eftermiddag til mandag morgen. Det er ikke altid, den slags planer holder - men jeg har de bedste intentioner om at få luft og rum.

Jeg døjer stadig med en masse ufærdige men påbegyndte projekter. Derudover har jeg et hav af projekter i hovedet, som trænger sig på for at blive sat på pinde. Først i kurven ligger det nye Tosca garn fra http://www.markno.dk/. Det har de skønneste farver og hver af pigerne skal have en raglan-trøje til de lidt koldere dage. De havde nogle lignende trøjer for et par år siden - og de blev slidt op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar