tirsdag den 2. september 2008

Strik på pind



Der er kommet gang i strikkepindene igen. Nu er det ikke lysten - men mangel på tid, der bremserne projekternes videre fart ud i verden. Bærestykket til en ny grå cardigan er næsten færdig - jeg mangler kun de sidste lange lange omgange, inden jeg skal til at bladre alle mine strikkebøger igennem for at finde et perfekt mønster til trøjen og til farven.

Jeg fornemmer, at det ikke varer længe, inden trøjerne for alvor skal trækkes ud af skabet og luftes. Det er gråt, temperaturen er faldet markant og mine bare tæer bliver kolde og må varmes under tæpper. Jeg er ikke helt klar til at slippe sommeren - men vejret får en til at trække indenfor.


Vi har tændt lys og er krøbet sammen i sofaen til en god gang eftermiddagshygge. Efterår er nu heller ikke det værste - bare det ikke regner HELE tiden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar