onsdag den 24. september 2008

Jeg gad godt

Eller det lyder måske flottere, end det er. Jeg bevægede mig da ud i haven - fik ikke ordnet så meget - men fik lidt luft under vingerne og lidt mere D-vitamin til vinterens mørke og kulde. Det er et helt fantastisk efterårsvejr, der kalder på ude-aktiviteter. Det gør ikke noget, at det er blevet koldere, når bare solen er fremme en gang i mellem.


Børnene tilbringer de fleste eftermiddage med at spille rundbold med vennerne, der kommer rendende til på cykler, løbehjul og rulleskøjter - og jeg selv hygger mig her i hjertet af huset, siddende ved køkkenbordet, hvor jeg er tilrådighed men samtidig får taget et par pinde på min Cirkacardigan, som jeg har syltet lidt på det sidste. Nu skal den være færdig, for jeg mangler den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar