søndag den 1. juni 2008

Nyt legetøj

Lørdag morgen startede med en ren katastrofe - ihvertefald ifølge min 10 årige datter. Hendes mobiltelefon havde igen-igen fået en tur i vaskemaskinen - og det er nu gennemtestet. Mobiltelefoner holder ikke til at blive vasket.

Hun var knust og ville aldrig mere have mobil - "for det ender jo alligevel altid med, at I vasker dem". Behovet for elektronik er et behov, hendes far virkelig har forståelse for - og vi måtte lægge vejen til Århus omkring en mobiltelefon-butik. Ny mobil er indkøbt - og da min var så tudse-gammel, at Lemvig Museum har været her efter den flere gange - røg der fluks en ekstra telefon med i købet.

Vi har nu brugt weekenden på at forsøge at være sociale - mens vi mest af alt havde lyst til at lege med det nye legetøj. Jeg er blevet guidet ind i et virvar af teknik, og Stine er kyndig og forklarer mig gerne, hvordan jeg gør dette og hint.

Hjemvendt på matriklen viste det sig, at en weekend i solen på køkkenbordet havde tørret den gamle så meget, at den nu lever sit andet liv........ Det ser ud til, at mobiltelefoner alligvel kan tåle at blive vasket.

1 kommentar:

  1. Seriøst??? Overlevede den vaskede model ligefrem! Gry dumpede engang min i toilettet og jeg hastede med at skille den ad til tørring, og den overlevede - men den var også kun under vand i 3-4- sekunder *G*
    Jeg er dælme imponeret!

    Hilsner Vivian

    SvarSlet