torsdag den 5. juni 2008

Arbejds-hul

Jeg er faldet i et dybt dybt hul af arbejde - jeg forsøger at få løst opgaverne en efter en og kan først forvente at nå toppen og få næsen ud i det fri igen om 3 uger. Der er eksaminer for mine egne elever, og jeg skal ud og vurdere andres elever. Derudover er skakken af opgaver, der skal rettes og vurderes på skrivebordet uoverskuelig stor. Jeg kan godt glemme alt om overblik og overskud de næste par uge. Det er en uge, en ting og en opgave af gangen.


Vi har dog startet dagen i dag med en ordentlig omgang hygge og morgenmad i haven. Vi har fejret og skal fejre "Fars dag" hele dagen. Den lille fikse Smokey Joe havde stået øverst på ønskesedlen længe og vakte stor glæde. Gitzen mener det er en lille baby-grill. Vi andre glæder os mest til grill-aftenener i det grønne og ved stranden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar