lørdag den 7. juni 2008

Misk-mask

En lørdag med mange gøremål af både praktisk og hyggelig art. Der er blevet vasket i bund, og vasketøjet er folde og lagt på rette hylde. Det er ufatteligt så meget vasketøj en familie på bare 5 kan genere i løbet af absolut ingen tid. Jeg føler mig altid lidt som Sisyfos, der triller stenen til toppen for blot at se den rulle ned igen. At se bunden i vasketøjstønden er en uendelig proces og der er aldrig rigtig tid til at nyde resultatet. Derudover har vi et eller andet sokkemonster, der hapser den ene af strømperne gang på gang. Jeg har nu det meste af en kurv fyldt med enlige sokker.....


Smokey-Joe er blevet indviet - Jeg havde dog næsten ikke tid til at spise, da jeg var liiiige ved at afsløre morderen i min roman. Det er en krimi af den hyggelige slags. Der er intet hokus-pokus og den har ingen store litterære kvaliteter - men det er god underholdning, der kan anbefales til ferietid.

Nu er jeg landet i sofaen for første gang i lang tid. Det er på tide, at Strittens trøje bliver færdig - ikke at vejret kalder på en varm trøje - men fordi tredjebarnet er utålmodig efter at hendes skal på pindene. Jeg mangler lidt hals og så "hade-arbejdet" monteringen. Kan man for dælan da ikke opfinde en maskine til det ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar