torsdag den 9. januar 2014

Juleferie-strik-slutspurt

Flere projekter blev startet op i julen ferien. Den grå eminence - og mens sygdommen rasede og der ikke var mange friske hjerneceller at flytte rundt med blive det til det meste af en sort poncho, som var mere lige ud af landevejen-strik uden de store tankemæssige udfordringer.


To gode projekter i kurven, der krævede hver sin kvinde og hver sin måde at strikke på - og jeg har nu taget slutspurten med dem begge - og kan melde næsten tom kurv. Tilbage ligger Isagers Honey - som keder mig bravt, men som mangler i min garderobe. Måske den får et par pinde - eller jeg kommer til at starte noget nyt og mere spændende op......

10 kommentarer:

  1. Kære Mie
    - du er bidt a' en gal strikkepind :) ... smiler ....
    Det er vildt alt det du når at få strikket - selv med sygdom i kroppen
    denne sorte poncho trøje er også super flot :)
    knus og pøj pøj med næste projekt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Arh ikke helt Marianne - det er jo resultaterne af en HEL juleferie :-) Det giver sådan en dejlig ro på øverste etage, når pindene knitrer :-) Knus og tanker til dig

      Slet
  2. Den er for fed - hvor har du fundet opskriften ? KH Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er rigtig lækker - opskriften er fra Louise Harden der har butikken på landet. Hun har ikke en webshop - men er så sød til at sende, hvis man ringer til hende. Kh og god weekend

      Slet
  3. Den ser rigtig fin ud! Gid jeg strikkede så hurtigt som dig, så kunne jeg jo nå en masse

    SvarSlet
    Svar
    1. Tja det er en lumsk en Britt - jeg strikker måske nok hurtigt - men der er dælme også en masse jeg ikke når, fordi jeg bruger en god portion tid på at strikke :-)

      Slet
  4. Svar
    1. Tilgengæld er jeg aldrig blevet beskyldt for at være et vildt havemenneske - en vild rengøringsperson el. lign. - måske det ville være lidt bedre med lidt delt opmærksomhed og lidt delt interesse :-) God weekend Eva :-)

      Slet
  5. Den poncho er superlækker. Sjov at strikker og dejlig let at have på. Sikke en effektiv juleferie du har haft på trods af sygdom :-)

    SvarSlet
  6. Den er nemlig rigtig lækker Pernille - og allerede i fltittig brug :-) Når man ikke kan så meget andet - så giver det jo god strikketid :-)

    SvarSlet