tirsdag den 26. juli 2011

Lavt gear

Lidt havearbejde, et kig til vasketøjet, en klud over køkkenbordet - og ellers mindst mulig aktivitet. Driverlivet fortsættes her på matriklen, mens batterierne langomt lades op til maks.

Selv snudeskaftet lever sig ind i dagsrytmen og letter sig kun nødigt for at skælde ud på katten, der forsøger at gemme sine killinger her på grunden og som nu gentagne gange har taget flugten over hækken jagtet af en larmende gravhund.


Jeg tager de sidste pinde på mine store og varme poncho. Der mangler lige om lidt kun halsen - og så kan efteråret bare komme an med blæst og rusk. Det er ved at være et stort og varmt strikketøj at sidde med i solen - men da det lige nu er min største udfordring, tror jeg lige, jeg klarer det.

2 kommentarer:

  1. Det er da afslapning på højt plan, det ser vel nok hyggeligt ud

    SvarSlet
  2. Det ligner dejlig sommerhygge og en poncho skal jeg også have lavet, men jeg har ikke orket i varmen endnu :-)

    PS - din sandaler er FEDE!

    SvarSlet