lørdag den 23. juli 2011

Afslappende driverliv

Her er lukket for ferie - jeg laver så lidt, at jeg næsten får hovedpine af det - driver afsted og laver mindst muligt og kun det, der kalder på mig - og kun i det omfang jeg stadig synes, det er sjovt.

Pigerne er af huse - og en grundig rengøring efter deres exit holder væsentlig længere end, når de støver rundt og regerer - så trods flere dage med driveri er her stadig pænt og nydeligt på overfladen.


Poncho har fået et par pinde og jeg har indhentet det forkert-strikkede - det grønne sjal skammer sig stadig over at være så irriterende i kurven - men jeg har fundet en ny must-have - som matcher sjalet så fortrineligt, at det nok skal have en chance mere en af dagene.

Ikke det store at melde - her drives......

1 kommentar:

  1. Den trøje ar også bare flot. Har selv overvejet at strikke den, bare i farver, der er bedre til mig end pink og rød

    SvarSlet