lørdag den 19. februar 2011

Farven Lilla

Min strikkekurv bugner af lilla. Det er sket før - men selvom jeg forsøger at tænke i andre baner vender lilla altid tilbage. Nu har jeg fået ryddet lidt ud og færdiggjort et par projekter.

Et sjal til mig selv, hvor jeg har kastet mig ud i hæklingens kunst og flere gange har revet mig selv hårdt i håret, har måttet bede om assistance og tilsidst opgive den sidste kant, som når jeg hæklede den efter det, jeg læste i mønsteret, så meget besynderlig ud....


Mindstetøsen skal have en Tøsevest fra Duddelutte. Den er strikket men ikke prøvet endnu - ligesom jeg mangler at finde de helt rigtige knapper - men lur mig om hun ikke også har en mening om, hvordan de skal se ud.

Nu er kurven tømt for lilla - for nu ihvertefald.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar