lørdag den 19. februar 2011

Langsom lørdag

Jeg sidder her midt i nydningen. I sofaen tættest på vinduet med alt, hvad jeg behøver lige nu indenfor rækkevidde og med solen lige i fjæset. Det næste døgn er mit og mit helt alene. Ingen overhovedet til at gribe ind i tankerække, ingen der liiiige vil have mig til eller liiige vil have min opmærksomhed på dette eller hint.


Det er god energi til mig og jeg nyder roen og at være overladt i eget selskab. Friheden til at gøre lige hvad der falder mig, når det falder mig ind - uden at skulle tage nogen hensyn what so ever.

Det er ren luksus - og samtidig en luksus, jeg kan nyde til fulde, netop fordi jeg ved det kun er for en stund - og at inden længe fyldes stuerne igen af mine kære. Men lige nu vil jeg nyde - vil jeg...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar