onsdag den 23. februar 2011

Gammel kærlighed

Jeg har omtalt designeren og hendes nederdele før - en hastig forelskelse på Camden Market før jul og nu er jeg den lykkelige og jublende ejer af ikke mindre en 2 af Nicola Quilters helt vidunderlige og fantatiske nederdele.


Pasformen er lige i skabet, udtrykket enkelt med et ordentligt tvist. Jeg glæder mig til at tage dem i brug. Storetøsen mener, at den med blomsterne ville være perfekt til hendes konfirmation - jeg tvivler kraftigt på, at jeg kan vente så længe med at tage den i brug.

4 kommentarer:

  1. Flotte billeder af din nederdel :))

    SvarSlet
  2. Fedeste. Har købt en. Desværre for stor. Må for den syet ind. Er dine så med blomsten valmue. Og den med bølger? Jeg købte den med cikler. Den eneste som er ærgeligt er at inderforet er ren bomuld, hvilket giver en hvis friktion mod strømpebuks. Vil have glat for i min. Spændt på hvad du synes. Flot pakket ind i pink pose und alles:-)

    SvarSlet
  3. Hej Mie!
    Ja, det er sørme skønne sager du der har fundet. Overvejer meget at forkæle mig selv med en kort udgave af de smukke valmuer.
    Hva´ med størrelserne. Er nederdelene små, normale eller store i str.?
    Valmue hilsner fra Teenagemoderen i Horsens/Henriette (er lige i en periode hvor jeg har brug for at forkæle mig selv - teenagedatteren har en af "sine perioder" og hvor fedt er det lige :-(

    SvarSlet
  4. Det et ikke kun billederne der er flotte Dorte:-) det er ren kræs...
    Det er valmuen og bølgen jeg har fået... Jeg er også vild med cirklerne og husene....

    Mht størrelse er jeg lidt i tvivl - jeg har fået min i størrelse Healty - og vurderer det svarer til 42/44.... Men måske de er til den store side i størrelserne....

    Pøj pøj med kampen Henriette fra medlidende teenagemor:-)

    SvarSlet