tirsdag den 30. marts 2010

Tempoet ned

Jeg elsker magasiner. Knitrende papir og flotte fotos, der skaber idéer og billeder på den indre nethinde. Artikler der er tilpas overfladiske til at de ikke kræver de store anstrengelser, men med tilpas kød til at de alligevel får de små grå til at rumstere på sig.

Jeg nyder den pause i en travl hverdag det giver, når et nyt og jomfrueligt ugeblad ligger på mit bord og venter på, jeg sætter mig, lader roen falde på mig, mens jeg bladrer det igennem.

Jeg har fået en lille helle med ro her til morgen, mens pigerne havde travlt med projekt påskepynt og har klippet, klistret og lamineret de fineste æg og påskeharer, der skal hænges på en troldegren og finde sin modtager her i påsken. Skabelonerne har jeg fundet lige her : Påskepynt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar