mandag den 22. marts 2010

Et møde senere

Et møde = næsten bærestykke på Mini til voksne. Pindene blev svunget godt, og flere havde fået samme idé - måske vi skal sætte os sammen næste gang og udveksle idéer og inspiration. Det kunne løfte underholdningsværdien på disse møder markant.

Desværre er det i samme anledning lykkedes mig at forlise min opskrift. Den er simpelthen ikke at finde. Jeg omgiver mig med papir i størrelses forhold ½ regnskov i løbet af en dag - og papirer har det med at blive væk - for ikke at snakke om nøgler, kuglepenne og lightere - Jeg tror, der er et hult rum i min taske, som gemmer på alle de ting, jeg mister hen af vejen og som på mærkværdig vis dukker op igen.

Til gengæld for den forsvundne opskrift er den bog, jeg brugte lang tid på at lede efter i går aftes, nu dukket op. Jeg tager opskrifte-mysteriet med ophøjet ro - næste gang jeg mangler noget og leder efter det - dukker den garanteret op - og det varer ikke længe inden den situation opstår :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar