søndag den 31. januar 2010

Søndags-strikkerier

Nyt strikketøj er kommet på pindene. Et tyndt sjal i bladmønster strikket den et-trådet Kauni, jeg har haft i gemmerne længe længe. Det er et perfekt søndags-strikketøj, som glider af pindene først til New Moon sammen med pigerne, så til håndbold og senere til en gang "Livvagterne" og ro til ørerne, håber jeg.

Jeg har den mest forfærdelige strikkekløe efter en tur rundt i blogland. Der er dukket flere "must-do" op. Den anden dag var det Vivian Høxbro og i går opdagede jeg op til flere DesignClub strikkerier, jeg bare må lave.

Jeg har lavet en Wists med mine "must-do" i siden af bloggen. Det fungerer fint - bortset fra, at jeg gerne ville have den til at "rulle", sådan at man så mine drømme på skift. Nogen derude der har et fif til, hvordan jeg får den til det ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar