mandag den 18. januar 2010

Hæfte-helvede

Scraps første del er røget af pindene - og aftenen er gået med at hæfte de mange mange ender. Det er den seje del af processen. Ligeså meget som jeg elsker at strikke, ligeså meget afskyr jeg monterings-delen.

Der er dog ingen vej udenom - nu er enderne hæftet, og jeg er klar til den lidt sjovere del med strikning af kanter i morgen.

Jeg tror, det er en oplagt opfindelse at gå i gang med for Georg Georgløs - en monteringsrobot-maskine. Lur mig om der ikke er et marked for den opfindelse derude i strikkeland ?

2 kommentarer:

  1. Jeg ville i hvert fald stå først i køen for at købe sådan en dims :-) Hader at montere, men man får det rigtigt godt, når man HAR gjort det!

    SvarSlet
  2. Det sure arbejde er nu overstået - Jeg er godt i gang med kanterne - og netop lige nu nyder jeg - at jeg stod igennem i går og HAR hæftet de mange ender. Arbejder på at udtænke robot..... :-)

    SvarSlet