fredag den 15. januar 2010

Kontrast

Sneen ligger højt, landskabet hvidt og tæerne bliver ofte våde. Børnene slås i sne og kører med slæde. Vejrprofeterne truer med mere sne søndag, og alligevel går jeg med sommerfornemmelser i maven.

Der er rundt regnet et halvt år til sommerferie, og det føles urealistisk at lægge planer for en så fjern fremtid, når man tager forandrings-tempoet i mit liv i det foregående halvår i betragtning. Idéerne til ferieprojekter har været mange. Nogle mere festlige end andre - og nu er der booket og taget et valg.

Ferien går til udkanten af Berlin. Vi har skiftet teltet og nomadelivet ud med egen pool og spa-bad. Pigerne jubler og mener, at de er skabt til netop den slags luksus. Selv glæder jeg mig mest til at gøre Berlin. En by, jeg hører mange vidunderlige historier om, men som jeg kun selv har besøgt sporadisk i en fjern fortid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar