søndag den 31. januar 2010

Amok i striber

Jeg er klar til at gå amok i striber. Både håndledsvarmerne og halstørklæde har ligget færdig-strikket i kurven et par dage og ventet på, at monterings-feberen skulle ramme mig. Fredag aften bød på god tid til nørkle-arbejde med hæftning og knappemontering

I morgen kan jeg drage ud i verden i en ny stribet version, hvis jeg da ellers kan holde fast i og finde mine nye kreationer. Der er flere piger på matriklen, som gerne vil have fingre i sagerne. Der er basis for en masseproduktion. Jeg tror nu, jeg vil vise dem, hvordan de laves i stedet. Er ikke sikker på, at mit system er klar til flere striber lige nu.

Inspirationen til håndledsvarmerne fandt jeg hos Liselotte. Halstørklædet har spøgt i baghovedet lidt længere og er af ældre dato. Opskriften finder du også hos Liselotte lige her : Slagt en hellig ko

2 kommentarer:

  1. Hvor er det en smuk udgave du har levet!! Jeg kan godt forstå at de er eftertragtede!
    :-) Britt

    SvarSlet
  2. Tak skal du have Britt. Vi må jo se, hvem der kommer først ud af sengen og får fingrene i sagerne. Måske virker det bedre end vækkeur :-)

    SvarSlet