torsdag den 14. januar 2010

Lader op til opladning

Det er ikke meget, jeg får set til mit hus i daglys i disse dage. Det er som om, det er mørkt, når jeg drager ud og mørkt, når jeg vender hjem. Derfor må I bære over med lidt overbelyste billeder.

I morgen kommer weekenden. Jeg ved nu, at den kommer - selvom jeg undervejs i ugen har været i tvivl - især der tidligt om morgen, når jeg bliver vækket og revet ud af søvnen og den varme dyne. Min indre bjørn trænger til vinter-hi.

Vi lader op til weekenden big-time, og pigerne har mange projekter på tegnebrættet. Der skal laves dagbøger til veninderne, bogmærker, perlekassen er fyldt med perler og hovederne med idéer. Selv håber jeg på lidt god strikketid på Linnea fra Rasmilla, lidt bund i bunkerne på skrivebordet, smil og nærvær og måske lidt læsetid under tæppe på sofaen. Godt det er fredag allerede i morgen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar