fredag den 22. august 2008

Weekend klar












Den kan bare komme an - den weekend - jeg er så klar til at tage imod den. Skrivebordet er ryddet - sådan næsten. Der er kun en enkelt forberedelses-opgave, der hænger lidt og skal ses på en af de nærmste dage. Ellers er vi bare så klar til besøg i det østjyske med alt hvad det byder på af gode snakke og god strikketid. Vi skal bare flyde, flade og være. Ah jeg glæder mig.

Weekenden blev skudt i gang med et ordentlig brag af Dahlia'er. Jeg kører hver dag forbi en Dahlia-mark - og jeg overdriver ikke. Der eret hav af forskellige blomster og jeg er hver gang ved at dreje hovedet af led og køre i grøften.








I dag gjorde jeg et pit-stop og slæbte en kæmpe kæmpe buket derfra, som nu pynter i op til flere vaser. Ah se det er en god start på weekenden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar