lørdag den 30. august 2008

Strikke-krise

Energien vender lige så stille tilbage. Det er svært ikke at holde af og begejstres af en verden, hvor man hverdag mødes af 100 unge mennesker, der fordrer nærvær og engagement. Skrammer har fået sår på, og jeg undlader at kradse i dem og holder hovedet højt.

Strikketøjet har ligget stille - Et sikkert tegn på, at jeg har været ramt lidt hårdere end jeg umiddelbart ville være ved eller havde forestillet mig at blive ramt. Det har været som om projekterne ikke rigtig ville lykkedes - Jeg er startet på på mange forskellige ting, men har ikke rigtig kunnet få det til at fungere og er endt med at trævle op igen.
Lige nu render der lapper af hånden til et tæppe eller et tørklæde. Garnet er det lækreste alpaca-uld fra Markno. Farverne skriger lidt til hinanden, men skaber en sjov sammenhæng, når de sættes sammen.
Børnene har gået pompom-amok med små smarte dimser til at fremstille rædslerne. Vi har nu pompom'er over alt - og jeg tænker bravt på anvendelsesmulighederne. Pompom er næsten lige så nytteløse som de endeløse meter af fingerstrik, der er at finde i hver en kurv, hvert et hjørne og hver en skål her i huset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar