onsdag den 27. august 2008

Sadler op og sadler om


Livet vil nogen gange noget andet end jeg vil. Livet giver nogle gange rap over fingrene og knækkede fjer. Den sidste månedstid har budt på en del grublerier om det gode arbejdsliv, det gode liv og hvilken vej jeg synes, det skulle tage. Jeg havde valgt retningen og var på vej - men noget satte en kæp i hjulet og sendte mig hjem i Ludo. Nu gør jeg status, rydder op i både konkret og overført betydning. Skrammerne værker stadig lidt - men jeg står op, og jeg finder det gode og det rigtige i situationen lige om lidt.

1 kommentar:

  1. Du turde ta' chancen, Mie, og sætte dig selv i spil, du turde træde ud af det kendte og trygge og række din hånd frem mod noget nyt og ukendte.
    Du turde, det er det vigtigste!

    Du skal ikke miste modet, og ikke lukke øjnene mod det, der ligger derude og venter, du er på vej og det er sejt.
    Nu skal skrammerne pustes på og ha' lov at hele, og så er der andre chancer og tilbud der åbner sig.

    Men ØV ØV alligevel....

    SvarSlet