torsdag den 14. august 2008

Tju hej

Hverdagen er hurtigt kommet bragende tilbage. Dagene får hurtig ben at gå på - og mange børn og unge mennesker krydser min vej - De bruger mig, og jeg er der for at blive brugt. Jeg tankes op af en hel række mennesker på min vej -men mangler alligevel nogle timer i døgnet.

Gitzen har bestilt ny børnehavetrøje og havde også lige lidt, hun mente, hun skulle med over at fortælle Marianne. Så eftermiddagen bød på en tur i Mariannes garnhule www.markno.dk og garnet blev valgt og hentet hjem. Nu svinger hun så pisken over mig - og mener, at jeg ikke skal arbejde på kontoret men igang med at strikke.

Weekenden lurer lige om hjørnet - vi stikker af og tager til Silkeborg til Regatta. Mon ikke også pindene bliver svunget - så den trøje kan komme i børnehave snart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar