lørdag den 9. august 2008

Litteratur på lyd

Vi er nu alle tabte i hvert vores univers - Under et besøg hos boghandleren "faldt" der 3 MP3 bøger ned i kurven - og efter lidt bøvl med teknikken, hører jeg nu Blekingegadebanden - en bog, jeg længe har haft lyst til at læse - men aldrig rigtig har fået samlet mod til at få åbnet - nu flyder ordene imod mig - og åbner en hel ny række muligheder. Jeg kan nu strikke og læse, gå og læse, køre bil og læse og måske endda løbe og læse. Pigerne hører "Det gyldne kompas" og "Findus og Peddersen". Det bliver helt klart et hit. Gad vide om man også kan låne MP3 på biblioteket ?

1 kommentar:

  1. Jeg hører masser af lydbøger på min MP3. De kan lånes på biblioteket, men du kan også ligge "almindelige" lydbøger på cd over på din mp3 afspiller. Det er noget af et job at få kopieret en bog på cd over på mp3, men det er det værd :-) God fornøjelse!

    SvarSlet