onsdag den 16. juli 2008

Vinterklar

Mon det er vejret, der gør det ? Jeg må nu efter at have valket hele 3 par varme futter konstatere, at jeg her midt i juli måned vinterforbereder. Jeg fik mig selv stoppet, da jeg hev garn og pinde frem til at strikke fingervanter - nu må det have en ende. Istedet greb jeg igen Swallow tail sjalet og har taget et par pinde på det.

Samtidig har jeg leget lidt med bloggen og valgt en ny skabelon. Inden for den nærmeste fremtid håber jeg at finde et sted, hvor jeg kan lære lidt om det her bloggeri. Det er som om, der ikke rigtig er lige det blog-design, jeg godt kunne tænke mig - uden at jeg er helt afklaret med, hvad det er jeg vil have. Jeg bliver irriteret over de farver, der er mulige - synes ikke lige de har den helt rigtige nuance. Irriteret over skrifttyper og muligheder for at lege. Det kommer vist til at kræve lidt søgen på nettet m.m., hvis jeg skal hitte ud af nogle af de mange muligheder, jeg kan se nogle af I andre benytter jer af. Det må være muligt også for mig at finde ud af - uden at være den helt store computer-haj.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar