onsdag den 16. juli 2008

Dase ferie

Klokken blev halv seks, inden jeg lukkede øjnene og fik lidt sommerferiesøvn. Jeg skulle have afsløret hvem, der sprang OL-chefen Christina Furhage i luften og have befriet journalisten Annika Bengtzon fra en sindsyg kvinde, før jeg kunne klappe bogen i.

Det lange og seje monterings- og finish arbejde med tørklæderne er nu færdigt. Der ligger tre tørklæder klar. Det er endnu ikke bestemt, hvilket jeg selv skal have og hvilke, der skal havne i gaveskuffen - klar til at glæde andre, når lejligheden byder sig.

Pandebåndet i Navia er også blevet færdig. Jeg har det værste hattehovede og har endnu ikke fundet en hue, der både kan varme ørerne og klæde hovedet til de kolde vinterdage. Måske det her pandebånd kan gøre det ud for hue. Det får vente at se - jeg er ikke klar til kulde endnu - men sukker lidt efter solen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar