tirsdag den 29. juli 2008

Kopist i varmen

Sommeren viser sig virkelig fra sin varme side. Ikke en sky på himlen - tilgengæld render sveden af panden og aktivitetsniveauet nærmer sig nul. Børnene nyder at kunne plaske i vand, men har samtidig en lidt kortere lunte end sædvanlig. Lige om lidt får vi invasion fra Øst med 2 fætre og en kusine, der skal på ferie i denne uge. Det kommer vist til at koste et par is og en tur til stranden.



Jeg er gået i restekurven og hækler nu en rigtig regnbue-trøje, som jeg forestiller mig bliver helt perfekt til en sen aftentur med hunden. Idéen er endnu engang hentet ovre hos Liselotte http://www.slagtenhelligko.dk/ Jeg har i lang tid kunnet sige, at jeg blot henter inspiration og rigtig meget af slagsen på Liselottes fantastiske hjemmeside - men nu er jeg klar over, at jeg snart ligner en rigtig kopist :-/ Hvis du ikke kender siden, må du ikke snyde dig selv fra et besøg. Det er et rent overflødighedshorn af idéer, skønne billeder og igangsættende tanker

1 kommentar:

  1. Jeg kommer også på Liselottes side og jeg kan kun give dig ret. Din model ser nu heller ikke så tosset ud :)

    SvarSlet