fredag den 18. juli 2008

Tour du Danemark

Så er bilen pakket igen til en mini-ferie i ved Silkeborg søerne med et par gode venner og et hav af børn. Derefter går turen videre til Camp Nordlyng i næste uge. Børnene er lidt rastløse og valget stod mellem camping i regnvejr eller en selvplanlagt og gennemført feriekoloni.

Strikketøjet ligger ovenpå alle pakkenellikerne - og Cirkacardiganen skrider godt frem. Bærestykket er strikket, og det var nogle uendelige lange omgange tilsidst. Jeg er sikker på resultatet bliver godt - og glæder mig til at få en afløser til den brune Liselotte, som hænger på mig rigtig tit og hele tiden.

Mens jeg tager et par runder på pindene, kører Tour'en i baggrunden - og netop i dag kører de gennem de vinmarker og de områder, vi for et par uger siden bevægede os rundt i. Det giver lige en ekstra dimension til en ellers lidt kedelig etape - og jeg er helt oppe og køre over, at den vin vi har i viktualierummet kommer fra netop de marker, de kører forbi. Jeg har forsøgt at begejstre andre, der var med på turen (læs min svigerinde) - med utallige opringninger - men hun er vist dybt begravet i oprydning og ikke sådan lige til rokke med

Ingen kommentarer:

Send en kommentar