lørdag den 20. juli 2013

Symaskine-ræs

Den fik gas - symaskinen, da den endelig ankom. Et par bokse, som er en af de modeller, jeg mestrer blev det til - og et par nederdele er på vej.

To tøser, der på det nærmeste groede fast til spisebordet med strik, syning og andre sysler - som glemte alt om tid og sted - og skød på at klokken vel var halv et - og den istedet var 02.18, da der alligevel var ved at komme sand i øjnene.



Krea-tid af allerhøjeste karat - i godt selskab og tilsat en gang baby-prut og baby-kærmemælks-duft. Det er den slags dage, man slet ikke vil give slip på og som gerne få fortsætter i en uendelighed.

Vi er fortsat i dag - og har krydret det med en flok raske drenge, der kom hjem ude fra den vilde natur og trængte til sukkervand, snak og fortællinger om fiske-fangeri, bæver-jagt, krondyrs-brøl og mødet med en rigtig skovmand.

6 kommentarer:

  1. Hvor lyder det hyggeligt - du får helt sikkert styr på den symaskine. Dejligt med lidt drenge hørm ind i mellem. Her skal barnebarnet og bedstefar sove i telt i nat.
    Fortsat god sommer du er altid en stor inspiration for mig
    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Marianne - sikke en dejlig kommentar - glad for at kunne inspirere - finder selv rigtig mange ideer og god inspiration i blogland :-) Dejlig med telt-sovning - det husker jeg som noget ganske særligt fra min barndom - tror stadig jeg kan mærke lyden af lynlåsen i teltet :-)Knus

      Slet
  2. Hygge på højt plan, hvor er det dejligt

    SvarSlet
    Svar
    1. Af allerfineste slags :-) Jeg suger energien til mig og nyder det stort :-)

      Slet
  3. Så flot Mie og dejligt med drenge-hørm og baby duft :)

    SvarSlet
  4. Jeg får stille og roligt styr på lidt mere af det - og accepterer at der er småfejl og finurligheder :-) Elsker både drenge-hørmen og baby-duften :-) Knus

    SvarSlet