onsdag den 3. juli 2013

Makkerskab og parløb

Det er makkerskab af allerfineste karat og levende bevis på, at med to hoveder i blød, og to der skaber fremdrift, kommer man mere end dobbelt så langt. Det er næste års undervisning, der er i spil - og vi udtænker undervisning, laver materialer og får endda en del af det kopieret. 



Det giver følelsen af at være høj, når man ser ideer materialiseres på papir. Min makker har en fantastisk evne til - når det både i tide og utide vælter ud af min mund med brugbare og mindre brugbare idéer - at indfange essensen og lavet et notat - og på den måde forsvinder ideerne ikke på samme måde, som de sommetider gør, når jeg arbejder solo. 

Vi arbejdede igennem i går - og har sat hinanden stævne igen i dag. Det bliver en god dag, og jeg glæder mig, selvom gårsdagens arbejde-igennem sidder lidt i kroppen og måske især i hovedet, hvor hjerneomdrejningerne er lidt sløve - og trænger til at den ferie snart rammer mig midt i synet. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar