fredag den 10. februar 2012

Kulde og pingvin

Pigerne har forlængst trukket pandebånd og huer godt ned over ørerne - og jeg nåede kun lige at lukke sidste masker af, inden de var i brug. De bruges både inde og ude - og jeg har ikke opnået tilladelse til at fotografere.

Mens jeg venter på at næste projekt byder sig til og danner klare billeder på nethinden, har jeg svunget hæklenålen og lavet en nøglering, der rammer lige ind i vejret. Den sødeste pingvin skal nu passe godt på postkasse-nøglen, som har levet et farligt liv uden nøglering - og som lige nu er forsvundet fra jordens overflade. Pingvinen ligger nu og venter på at den lokaliseres.....

Opskriften og en masse anden god inspiration er fundet lige her - og nu er der kun en enkelt sølle og kort arbejdsdag tilbage, inden der er dømt ferie. Jeg trænger og mærker trætheden helt ind i knoglerne. Det skal blive så godt at sove længe, at flyde, at lave ingenting og kun det man lyster - til skal blive godt at være fremfor at skulle......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar